Testimonials

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Laima
    Sunday October 14th, 2018

    Tiesiog norėjau pasidžiaugti, kad turite tokių vairuotojų, kaip vairuotoja, kuri vežė keleivius 2018-10-13 iš Vilniaus į Kauną (Iš Vilniaus pajudėjom apie 14:00). Buvo labai malonu važiuoti su šia paslaugia vairuotoja, kuri vos pajudėjus mikriukui suteikė informaciją, pagelbėjo didesnį bagažą turėjusiam keleiviui, be problemų susikalbėjo su anglakalbiu keleiviu. Žodžiu, auksčiausio lygio aptarnavimas!

    • TOKS Thursday October 25th, 2018

      Laima, ačiū už gerus žodžius, būtinai perduosime jūsų padėką vairuotojui.

  2. LINA
    Tuesday October 23rd, 2018

    Maršrutas ŠILALĖ-Tauragė -Kryžkalnis- Raseiniai – Kaunas-VILNIUS labai dažnai išvažiuoja iš stotelės ELEKTRĖNAI 10 min. anksčiau nei nurodyta maršrutų grafike. (19 val. 23 min). Žmonės sekančio autobuso į Vilniaus kryptį turi laukti 30 min. vasaros laikotarpiu sutinku, galima pasivaikščioti, tačiau kai šalta lyja pučia smarkus vėjas, tas 30 min išlaukti nepasigavus peršalimo yra iššūkis. Todėl būtų visai neblogai, kad autobusas palauktų savo išvykimo laiko ir tik tada išvažiuotų, juk autobuso vairuotojui laukti autobuse kelias minutes yra šilčiau ir patogiau, nei keleiviui lauke per bjaurų orą.

    • TOKS Thursday October 25th, 2018

      Lina, atsiprašome už patirtus nepatogumus ir dėkojame už laišką. Dėl tikslios informacijos trūkumo šiuo metu negalime nustatyti konkrečios situacijos pažeidėjo. Artimiausiu metu visiems vairuotojams, aptarnaujantiems minėtą maršrutą, organizuosime atskirus mokymus ir akcentuosime sustojimų svarbą. Jei turėsite pastebėjimų rašykite, tik dėka tokių keleivių kaip jus galime tobulėti.

  3. Gintarė
    Sunday October 28th, 2018

    Norėčiau pranešti apie neatsargų jauną vairuotoją. Maršrutas Alytus(išvykimas 18:30, 2018m spalio 28d.)-Vilnius. Vairuotojas daugybę kartų pažeidė kelių eismo taisykles. Nesustojo prie STOP ženklo, keletą kartų kirto ištisinę juostą ir netgi dvigubą ištisinę juostą, taip pat viršija greitį. Kelionė nėra maloni, kadangi tenka jaudintis dėl savo ir kitų keleivių saugumo. Būtų labai malonu jei vairuotojas būtų perspėtas, kadangi tokio chuliganiško vairavimo pasekoje gali įvykti skaudus eismo įvykis.

    • TOKS Tuesday October 30th, 2018

      Labai atsiprašome Jūsų ir apgailestaujame dėl minėto įvykio. Gavę skundą iš karto pasikalbėjome su vairuotoju. Vairuotojas buvo supažindintas su pretenzija, jam paaiškinta, kad jis privalo savo darbe laikytis kelių eismo taisyklių. Pirmam kartui buvo apsiribota tik žodiniu įspėjimu. Panašiam pažeidimui pasikartojus bus sprendžiamas klausimas dėl griežtesnės nuobaudos skirimo minėtam darbuotojui.

  4. Vitalija
    Wednesday November 21st, 2018

    Lapkričio 20 dieną, Kryžkalnyje įsedau į autobusą Klaipėda -Vilnius, turėjusį vykti 17:50, autobusas vėlavo, keleivių buvo nedaug. Susėdus keleiviams, vairuotojui uždarant duris, kažkas pasakė, kad vienas keleivis dar liko kavinėje. Vairuotojas nuėjo jo pakviesti ir grįžo abu besivaidydami, o keleivis nešėsi kavos puodelį ir atsisėdo priekinėje sėdynėje. Pastebėjau, kad keleivis buvo aiškiai neblaivus. Vairuotojas piktai jam liepė eiti sėstis į savo vietą , o šitas piktai atrėžė kad jį ten supa, na jiedu pradėjo stumdytis. Vairuotojas sėdo važiuoti ,o tas neblaivus keleivis trukdė vairuotojui vairuoti autobusą, nes tai skambino kažkam, pasakodamas, kaip į čia muša, tai filmavo vairuotoją, o vairuotojas blaškėsi ir stumdė ta keleivį nuo savęs. Galite suprasti, kaip buvo vairuojamas autobusas ir kaip jautėmės sėdėdami tame autobuse, kuris negali važiuoti tiesiai greitkelyje.
    Prašymas būtų paruošti vairuotojus tokioms situacijoms, kad jie suprastų, jog jie yra atsakingi už visų keleivių saugumą, kad į autobusą nebūtų įleidžiami neblaivūs ar kitaip apsvaigę keleiviai.

    • TOKS Thursday November 22nd, 2018

      Laba diena, Vitalija,
      Ačiū, kad neesate abejinga susiklosčiusiom aplinkybėm ir informavote mus. Atsiprašome uz patirtus nepatogumus. Vairuotojams bus pirminta, kad draudžiama vežti neblaivius keleivius ir užtikrinti esamu keleivių saugumą, ramybę ir patogumą kelionės metu.

  5. Daiva
    Thursday November 29th, 2018

    Sveiki. 2018 11 27 d. autobusas Vilnius – Šakiai, iš Vilniaus išvažiuojantis 10:45, nestojo Gariūnų stotelėje. Nors norinti įlipti keleivė aiškiai kėlė ranką stabdydama, ir autobusas važiavo beveik tuščias. Jis net nepersirikiavo į artimesnę eismo juostą, nes ir neketino stoti. Klausimas: ar Gariūnuose stoti jau neprivaloma? Bet stotelė ten yra ir kiti autobusai stoja, nereikia nei stabdyti. Beje, ir stabdyti ten sudėtinga, nes mašinos važiuoja viena po kitos ir per anksti pakeldamas ranką rizikuoji susistabdyti dar kelias važiavusias priešais, arba, jei pakeli per vėlai, geriausiu atveju sustos toliau nuo stotelės arba iš viso skėstels rankom ir nuvažiuos. Pastaruoju metu tokių atveju padažnėjo. Kodėl autobusai negali ten sustoti nestabdomi? Negi šalia Gariūnų gyvenantys žmonės turi trenktis į stotį, kad būtų užtikrinti, jog išvažiuos tada, kad jiems reikia?

    • TOKS Tuesday December 4th, 2018

      Laba diena Daiva,
      ačiū už paliktą atsiliepimą. Labai atsiprašome ir apgailestaujame dėl minėto įvykio. Vairuotojai turi sustoti maršruto numatytose stotelėse. Artimiausiu metu visiems vairuotojams, aptarnaujantiems minėtą maršrutą, organizuosime atskirus mokymus ir akcentuosime sustojimų svarbą.

  6. ,,Gimtasis Rokiškis”
    Wednesday December 5th, 2018

    Keleivės laiškas :

    Šių metų lapkričio 24 d. 13.25 autobusas iš Rokiškio pajudėjo Vilniaus link, keleivių buvo nedaug. Autobusas nors ir senas, bet pakankamai tvarkingas. Su apsauginiais diržais sėdynėms pirmoje eilėje.
    Likus porai stotelių iki Utenos, įlipo aukšta simpatiška moteris su 4 metų mergaite (kaip ji pati sakė). Dokumento, įrodyti mergaitės amžiui, neturėjo, tačiau vairuotojas leido vežti mergaitę. Moteris su mažamete atsisėdo pirmoje eilėje,- žinoma, apsaugos diržų neužsisegė, dėl to nė žodžio neištarė ir vairuotojas, bet, atsisukdamas į ponią, pradėjo auklėjamąją kalbą, jog kitą kartą būtina turėti dokumentą, nurodantį mergaitės amžių. Toliau buvo „paskaita“ apie baisius kontrolierius, kontroliuojančius ne keleivius, o juos, vairuotojus. Iškoneveikė vieną, pagal jį labai bjaurią senmergę juodais plaukais, neturinčią vaikų, todėl nieko nenutuokiančią apie tai, kiek metų galėtų turėti tokia mergaitė. Papasakojo netgi visą istoriją kaip viena keleivė, turėjusi bilietą iki Utenos, užmigo ir atvažiavo net į Rokiškį. Taigi, bjauri kontrolierė apkaltinusi jį, vairuotoją, kam nepažadino keleivės.
    Pradžioje klausiausi tylėdama, buvo nesmagu, lauke snyguriavo, kelio danga šlapia, iš pat ryto radijas perspėjo vairuotojus būti atidiems, nelenkti kitų automobilių nesant būtinybės.
    Taip besiklausant pamokslo privažiavome Uteną, nebeiškentusi pasakiau vairuotojui, jog jis netinkamai elgiasi, kad jo pareiga žiūrėti į kelią, perspėti keleivius užsisegti saugos diržus, o ne šnekėti su keleive visą kelią, nors ji tylėjo ir neatsakinėjo.
    To užteko. Atėjo mano eilė. „Kada tu paskutinį sykį buvai Europoje,- šaukė jis,- nežinai kaip Europoje yra“. Atsakiau, jog dar šiais metais buvau Norvegijoje. „Norvegija, ne Europa“,-atkirto. Tada pasakiau, kad buvau ir Vokietijoje. „Ką tu žinai apie Vokietiją,- šaukė vairuotojas.- Nei anglų, nei vokiečių kalbos nemoki“. Paskiau kelis sakinius vokiškai, tikėjausi aprims, deja, nusiramino tik tada, kai pasiekė Utenos autobusų stotį. Ponia su mergaite išlipo, pasipildė dar keliais keleiviais, šie susėdo į autobuso galą. Arčiau sėdėti likau tik aš, todėl darėsi visai nemalonu, kuomet artėjant prie Vilniaus, vos radęs nedidelį tarpą, vairuotojas pradėjo lenkti automobilius, apsiramino tik tada, kuomet privažiavome nuo kelio nulėkusius ir įstrigusius tarp medžių du automobilius.
    Ar gali tokios nestabilios psichikos vairuotojas dirbti tokį atsakingą darbą?

    • TOKS Friday December 7th, 2018

      Apgailestaujame dėl nemalonumų ir nepatogumų patirtų jūsų kelionės metu. Toks vairuotojų elgesys mūsų įmonėje yra nepriimtinas ir netoleruojamas. Su minėtu vairuotoju jau yra perkalbėta ir jis yra įspėtas pagarbiau elgtis su keleiviais ir rūpintis vairavimo saugumu.
      Keleivei norime padėkoti, kad neliko abejinga ir informavo apie šį faktą.

  7. Remigijus
    Thursday December 6th, 2018

    Data 2018.12.06
    Maršrutas: Šakiai – Kaunas – Vievis – Vilnius
    Maršruto laikas: 16:30 – 19:35
    Labai nemandagus aprėkiantis autobuso vairuotojas, ne pagal taisykles išleidžia/paima keleivius (Lekėčių miestelyje sustojo ne stotelėje, o šalia jos) dėl to kyla keleivių saugumas. Kiti automobiliai priversti apvažiuoti autobusą per ištisinę kelio juostą.
    Prašau įspėti šio reiso vairuotoją.
    Ačiū

    • TOKS Friday December 7th, 2018

      Remigijau, apgailestaujame dėl minėto įvykio. Vairuotojas buvo griežtai perspėtas, kad toks elgesys mūsų įmonėje nėra toleruojamas ir privalo rūpintis vairavimo saugumu. Vairuotojas gailisi ir nuoširdžiai atsiprašo.
      Dėkojame už Jūsų pilietiškumą. Juk tik dėka neabejingų keleivių mes galime suformuoti dėmesingų, kultūringų ir paslaugių vairuotojų kolektyvą. Gražios Jums dienos

  8. Goda
    Friday December 7th, 2018

    Esu labai nusivylusi apgarnaujančiu (bilietus parduodančiu) autobuso darbuotojo aptarnavimu. Gruodžio 7d., 8.15h, Fabijoniškėse įlipau į autobusą, važiuojančiu maršrutu Vilnius – Panevėžys – Šiauliai, darbuotojui paklausus, kur važiuosiu, atsakiau ir padaviau banknotą, tačiau darbuotojas, užuot paaiškinęs, kad šiuo metu grąžos iš 50€ neturi ir paprašęs palaukti kito sustojimo, kada galės man grąžą atiduoti, pradėjo mane ,,auklėti”, neva aš privalau žinoti autobuso bilieto kainą, pakeltu tonu nurodė ,,ieškoti smulkiau”. Atsakius, kad smulkiau neturiu, darbutojas pradėjo svaidytis frazėmis ,,ar jūs pirmą kartą ajtobusu važiuojate?” ir pan. Manau, kad žmogus, aptarnaujantis klientus, neturėtų leistis į asmeniškumus ir sugebėtų rasti išeitį bet kokioje panašioje situacijoje. Tikiuosi, kad ateityje tokie įvykiai nepasikartos ir bus užtikrintas kokybiškas klientų aptarnavimas.

    • TOKS Friday December 7th, 2018

      Goda,
      Atsiprašome už patirtus nemalonumus kelionės metu. Mes išsiaiškinome, kas vairavo autobusą. Vairuotojas buvo perspėtas, kad toks elgesys su klientais mūsų įmonėje nėra toleruojamas.

  9. Eimantė
    Monday December 10th, 2018

    Sveiki,

    Rašau atsiliepimą apie 2018-12-10 (12:10) kelionę Klaipėda – Vilnius. Autobuso gale sedėjo trys rusakalbiai vyrai, akivaizdžiai išgėrę. Nuo jų sklido nemalonus kvapas visą kelionę. Taip pat, dar sugalvojo išsitraukti valgyti mėsos su marinuotais agurkais, ir vėl visas autobusas pilnas nemalonių kvapų.. Girdėjosi ir skardinių traškėjimas, turbūt alaus.. Pavalgius ir pralinskmėjus, garsiai juokėsi ir keikėsi, susikėlę kojas ant sėdynių linksmai sau važiavo. Nepaisė kitų ramių keleivių įspėjamų žvilgsnių.
    Man labai patinka jūsų kompanijos autobusai, greitos ir patogios kelionės jais, dažnai naudojuosi jūsų paslaugomis. Tačiau ši kelionė buvo labai nemaloni ir nekomfortabili. Galbūt reikėtų pabrėžti apie alkoholinių gėrimų vartojimo draudimą kelionės metu. Taip pat, apie etiketo normų laikymąsi autobuse (kojų susikėlimas ant sėdynių, valgymas autobuse). Bei žinoma pagarba kitiems keleiviams, jų komfortas ir ramybė kelionės metu. Siūlau sugriežtinti bilietų patikrinimą prieš įleidžiant į autobusą atsižvelgiant ir į keleivio būseną (blaivus ar ne).

    • TOKS Wednesday December 12th, 2018

      Laba diena, Eimante,
      Ačiū, kad neesate abejinga susiklosčiusiom aplinkybėm ir informavote mus. Atsiprašome uz patirtus nepatogumus. Vairuotojams bus pirminta, kad draudžiama vežti neblaivius keleivius ir užtikrinti esamu keleivių saugumą, ramybę ir patogumą kelionės metu.

  10. Regina
    Tuesday December 11th, 2018

    Noriu padėkoti Jūsų įmonės vairuotojams, vežantiems keleivius maršrutu Alytus-Daugai-Vilnius (išvykimas 18:30). Jau 10-us metus darbo dienomis vykstu į Daugus (namo), ir džaugiuosi, kad mus pasitinka mandagūs ir rūpestingi Jūsų darbuotojai. Žinoma, per tiek metų buvo visko. Labai maloniai nustebino vairuotojas 2018 12 11d. , išleisdamas stotelėje, pasiteiravo ar turiu atšvaitus, nes išleidžia į ‘tamsą’.’ Tokiu klausimu mane ‘išleidžia’ ne vienas Jūsų įmonės vairuotojas (tamsiuoju laikotarpiu). Ačiū už Jų rūpestį ir atsakingumą! Tikuosi, kad laimingai pasieksiu namus ir sekančiais metais.

    • TOKS Thursday December 13th, 2018

      Regina,
      dėkojame už vairuotojų kokybės įvertinimą, mes juos visus labai branginame. Gražių artėjančių švenčių ir malonių kelionių Naujaisiais 2019 metais ! 🙂